The Drunken Prodigy
Lin Yao suka seni mempertahankan diri, tetapi bapanya, Lin Jing Tang, bimbang tentangnya dan membeli semua seni mempertahankan diri di bandar itu. Lin Yao fikir dia sangat hebat. Disebabkan oleh salah faham ini, dia secara beransur-ansur terperangkap dalam penipuan yang diatur oleh Li Baimei, Qin Shuang, dan yang lain. Dalam gelanggang, dia dikalahkan oleh Li Baimei dan dikhianati oleh Lin Xi. Pada saat-saat kritikal, Lin Yao diselamatkan oleh Qin Shuang yang akhirnya berasa kasihan padanya. Selepas melalui pelbagai cabaran ini, Lin Yao mula mengenali dirinya sendiri dan kembali mendapat keyakinan. Di bawah bimbingan Shen Miao, dia akhirnya mengalahkan Li Baimei, menyelamatkan orang ramai, dan menjadi seorang wira sejati.