ALL IN
You Haoyun, seorang anak didik Raja Judi yang hilang ingatan, diambil sebagai anak angkat oleh keluarga Hao — namun hidupnya terus bergolak apabila bakat judinya mula terserlah. Sun Yiqian cuba memikatnya demi kuasa keluarga, Hao Jinjin salah anggap dia terlibat dalam sindiket perjudian, manakala Nuo Yi menolaknya ke dalam dunia pertaruhan berisiko tinggi. Apabila janda Xia Zhi tanpa sengaja membongkar identitinya yang sebenar, satu konspirasi berdarah mula terbongkar. Dipaksa berjudi demi kelangsungan hidup, You Haoyun kini harus membongkar penipuan paling gelap dalam masyarakat.