Crush
Sang Wu Yan lepasan universiti yang bercita-cita untuk menjadi penyampai radio, bekerja sebagai pembantu peribadi di stesen radio dan mempunyai pseudonim kegemaran penulis lagu "Yijin". Sang Wu Yan jatuh cinta pandang pertama dengan Su Nian Qin yang cacat penglihatan. Kemudiannya, Sang Wu Yan mengetahui bahawa Yi Jin dan Su Nian Qin adalah orang sama dan perasaannya semakin mendalam. Malangnya disebabkan Sang Wu Yan terlepas berjumpa dengan ayahnya buat kali yang terakhir, mereka berpisah. Tiga tahun kemudian, Sang Wu Yan berjaya mencapai cita-citanya sebagai penyampai radio manakala Su Nian Qin berjaya menyembuhkan matanya dan telah mengambil alih bisnes keluarganya. Mereka kemudian bertemu lagi dan akhirnya berkahwin.