Dylan Wang secara rasmi diumumkan sebagai Duta Pengalaman Tencent NBA, menyertai All Star Celebrity Game. Dia akan menuju ke Indiana sebagai pengulas untuk All Star Game, mengalami budaya bola keranjang tempatan secara dekat. Nantikan lebih banyak keseronokan dalam All Star pengalaman dengan Dylan.