Flower Sea
Pagi itu, selepas bangun tidur, Chen Jing’an dan Zhu Niannian mendapati roh mereka telah bertukar! Jing’an kini menjadi “waris keluarga kaya,” manakala Niannian pula menjadi “adik perempuan” kepada lelaki yang disukainya. Mereka berganding bahu bersama Chen Changning untuk menyiasat punca pertukaran aneh ini, namun semakin mereka mendekati kebenaran, semakin banyak kekacauan dan halangan yang muncul. Situasi jadi makin tidak terkawal!