Flavorful Origins: Yun Nan
The film carefully selected with the characteristics of Yunnan food, strange and fresh, with a strong regional style, with in-depth study of food and a deep understanding of the documentary, and strive to explore a younger flavor world. Feel the authentic Yunnan flavor with Chen Xiaoqing!