Glory in Shadows
Dipaksa berkahwin dengan Jeneral Li Jingchuan yang disangka telah meninggal dunia, Shen Yaochu terkejut apabila mendapati kematiannya hanyalah lakonan. Selepas ibunya mati dalam keadaan mencurigakan, dia bertekad membongkar kebenaran. Bermula sebagai sekutu yang saling memanfaatkan, hubungan mereka semakin erat. Di Kediaman Li, mereka berdepan tuan rumah licik, menyelesaikan misteri dan menyiasat kes pembunuhan. Akhirnya, konspirasi lama terbongkar, dan mereka menemui cinta sejati.