Pada zaman Republik, Putera Kaya dari keluarga bangsawan, Feng Xiao, dan Puteri Militer dari keluarga panglima perang, Lin Wanxiu, walaupun menjadi suami isteri, tetapi di tengah-tengah zaman yang kacau, mereka mempunyai tuan masing-masing. Keduanya saling mencintai tetapi terpaksa menyembunyikan identiti pembunuh di hadapan pasangan masing-masing. Dengan pertentangan antara Putera Kaya dan panglima perang semakin mendalam, mereka terpaksa menghadapi situasi di mana suami isteri saling mencintai tetapi bermusuhan, tetapi cinta mereka akhirnya mengatasi kekeliruan, menyatukan mereka kembali dan bersatu untuk menghancurkan konspirasi yang menjual harta negara, menjadi sepasang pembunuh yang menakutkan bagi orang jahat.