Komik gadis Ye Ran mengalami fobia terhadap lelaki kacak kerana pernah terluka oleh salah seorang dari mereka pada masa lalu. Walau bagaimanapun, apabila dia bertemu dengan CEO yang dominan, Meng Zhao, kehidupannya perlahan-lahan mula berubah.