The Dream Maker
Pada awal tahun 1980-an, Daerah Pingchuan memutuskan untuk menubuhkan Bandar Yuehai bagi mempercepatkan pembangunan. Li Qiu Ping dan Zheng De Cheng, dua pegawai yang berkeupayaan tinggi serta berkeperibadian teguh, berpegang pada prinsip bandar rakyat dibina oleh rakyat. Dengan memanfaatkan dasar reformasi dan keterbukaan serta Dokumen Pusat No. 1, mereka berjaya menemui jalan pembaharuan dan memimpin ribuan petani membina sebuah bandar moden di kawasan tanah pasang surut melalui inisiatif pengumpulan dana dan perkongsian, tanpa menggunakan dana kerajaan.