Rich Girl Reborn: Going Crazy for Love
Choe Chingyen and Kim Mingnan, lovers forged through adversity, face their greatest trial yet. When Kim's family empire collapses into chaos - dragging them both into a whirlpool of schemes and betrayals - even his unconditional devotion fails to prevent their estrangement. Yet as outside forces conspire to tear them apart, their hands find each other once more. Severely wounded, Kim stands with Choe as their love burns away the shadows of deception. With the Choe conglomerate saved and familial wounds finally healed, their story proves one truth: No darkness can withstand the light of true love.