Burning Passion
Bertahun-tahun yang lalu, ibu Shen Qingru dihukum mati oleh ketua klan kerana berzina. Qingru membesar dengan memikul gelaran sebagai "anak perempuan wanita jalang," hidup dalam penghinaan dan cemuhan orang kampung, memendam dendam atas kematian ibunya. Hingga suatu hari, muncul Shen Cheng—seorang "bisu" yang menjadi satu-satunya penyelamat dan kelemahannya. Hubungan mereka perlahan-lahan mengaburkan batas sebagai "kakak-adik," tetapi tekanan masyarakat terus menekan mereka. Di hadapan semua orang, Qingru bersumpah dengan air mata bahawa dia tidak akan jatuh cinta.