KL Gangster Underworld S02
Setahun selepas kematian ayah Zan, Shah memimpin keluarga Kampung Baru. Madam Wong masih merasakan KL masihh belum bebas dari ancaman yang belum diketahui dari siapa. KL dikejutkan dengan siri letupan bom. Shameen mula menyiasat dan mendapati ia ada kaitan dengan mastermind dari luar yang mahu melumpuhkan semua keluarga KL Underworld. Sementara Elina juga berperang dengan diri sendiri samada mahu membawa Anak perempuannya keluar dari KL atau bertahan seperti yang diinginkan Shah. Shah dan sekutunya berdepan dengan ancaman luar dan kedatangan seseorang yang sepatutnya sudah mati.