609 Bedtime Story
Pada suatu hari, Mum, seorang playboy dan tuan rumah Bilik 609, melihat seorang lelaki muda di atas katilnya. Sejak hari pertama mereka bertemu dan tidur, perkara misteri telah berlaku. Mum terus bermimpi tentang kejadian misteri dan tiba-tiba akan dikejutkan pada tengah malam oleh mimpi aneh itu. Mum cuba melupakan 'perasaan'nya terhadap pemuda itu dengan meniduri wanita. Namun, itu hanya membuatkan dia lebih kerap berfikir tentang lelaki idamannya. Dia kemudian menghubungkan setiap perincian dan menghasilkan teori alam semesta selari terbalik. Akhirnya, dia bertemu Dew dalam kehidupan sebenar. Walaupun ia adalah hari terakhir Dew, ia juga merupakan permulaan mereka membantu antara satu sama lain mengubah masa depan!