Stitching Life and Death
Pewaris tukang jahit Yin-Yang, Ma San, menggunakan kemahiran luar biasa dalam menjahit untuk menyelamatkan nyawa peguam Song Yuan daripada maut. Bersama-sama, mereka menyiasat pelbagai kes misteri demi menegakkan keadilan bagi rakyat. Akhirnya, mereka berjaya menjatuhkan hukuman ke atas pegawai korup dan anaknya.