Mated to the Alpha King
Omega lemah bernama Adelina, yang sentiasa dibuli, tiba-tiba menjadi pasangan takdir raja serigala paling berkuasa, Maximus! Kedua-duanya menyangka pihak satu lagi mempunyai kekasih, namun mereka tetap tidak mampu menahan tarikan tubuh masing-masing berulang kali... “Akuilah, kau juga mahukan aku,” bisik raja serigala itu penuh godaan di telinga pasangan Omeganya yang lembut sambil mendekat...