What A Wonderful World
Sejak kecil, Xu Tian dari Hangzhou kehilangan ibu dan percaya adanya dunia selari. Secara kebetulan, dia berselisih dengan Zhou Tong dari Beijing yang mirip wajahnya, lalu bertekad mencarinya. Bersama Shi Diandian yang dikenalnya melalui sesi temu janji, mereka mencari Zhou Tong, namun Zhou Tong terlibat kemalangan ketika menuju persembahan teman wanitanya, Wen Xiaoyao. Dua kisah cinta berubah drastik dalam satu hari. Melalui pertemuan, perpisahan, manis pahit cinta, Xu Tian dan Shi Diandian saling menyembuhkan, manakala Wen Xiaoyao akhirnya mencapai impian menjadi penari balet profesional.