Mengisahkan tiga anak muda dengan kerjaya dan perwatakan berbeza yang dipertemukan oleh satu siri kes pembunuhan misteri. Mereka kemudian bersama-sama membongkar konspirasi besar di sebalik organisasi Rosefinch.