Born To Be Together
Bayi comel kembar bertukar. Bayi yang meriah dan nakal bertukar menjadi anak bangsawan yang pendiam, dan menemui ibu bapa kandung masing-masing "tidak bertopeng", apabila pereka She Niu menghadapi halangan untuk ekspresi, "kehidupan harian komposit" yang lucu dan kelakar akan bermula.