Almost Delicious
Fang Meng, yang sejak kecil mengalami masalah deria rasa, mengambil alih restoran 'Hua Su' yang hampir muflis selepas kematian bapanya. Dengan bantuan Shu Zhengyan, dia terus mencuba dan berusaha. Dari seorang pemula yang hanya tahu membuat 'masakan gelap', dia akhirnya berjaya menjadikan 'Hua Su' restoran yang paling ikonik di bandar. Setelah mengatasi pelbagai rintangan, dia dan Shu Zhengyan akhirnya menjalani kehidupan bersama.