The Coroner From Longcheng
Detektif Jabatan keadilan, Ye Fan, bertemu He Lan, seorang penyiasat forensik yang dipecat. Mereka menemui kemahiran luar biasa He Lan dalam pemeriksaan forensik, yang membantu untuk mendedahkan penemuan dalam kes. Dengan bantuan He Lan, Ye Fan membongkar kebenaran di sebalik kes itu, dan kedua-duanya mengembangkan perasaan antara satu sama lain semasa bekerja bersama sebagai rakan kongsi. Mereka mendedahkan identiti sebenar antagonis, Ye Heng, yang mengutamakan keuntungan dan kuasa peribadi, dan melindungi keamanan Kota Naga bersama-sama.