Sweet Blind Love
Xu Can mula bertindak berani dengan menggoda suaminya sendiri, membuatkan Fu Yanzhou yang dingin itu akhirnya tewas dalam permainan cinta. Apabila penglihatan Fu Yanzhou pulih, dia memilih untuk merahsiakannya semata-mata mahu melihat reaksi Xu Can, sambil dalam diam dia terbakar api cemburu. Daripada perkahwinan kontrak demi kepentingan diri, mereka akhirnya menemui cinta sejati yang tidak dapat disangkal lagi.