Love Potion
Ye Yan, seorang pakar doktor zaman moden kembali ke zaman purba sebagai seorang anak perempuan jeneral. Selepas bangun, Ye Yan bertemu dengan tunangnya yang berkuasa, Raja Yu. Ye Yan dapati Raja Yu kena racun, maka Ye Yan menawarkan racun untuk Raja Yu, manakala Raja Yu pula sentiasa mempertahankan Ye Yan.