What If
Seorang gadis biasa, Xia Guo, dihadapkan dengan dilema yang sukar di mana dua pilihan akan membawanya ke arah dua kehidupan yang berbeza. Adakah dia akan memilih untuk menjalani kehidupan manis bersama kekasihnya di kampung halamannya atau meraih peluang untuk membina kerjaya yang berjaya di bandar raya? Mana satu jalan yang akan menjadikan hidupnya tidak biasa?