Little Mad Doctor
Chu Jinghong, seorang pelajar perubatan, secara tidak sengaja memasuki dunia yang berbeza dan menjadi seorang puteri yang malang. Untuk kembali ke dunia moden, dia mesti menyembuhkan penyakit itu. Namun, dia tidak perasan Ketua Kasim yang dingin dan Tuan Zhan yang kebal sedang menunggunya...