My Stranger Husband
Perkahwinan Liu Zixin yang sempurna telah menjadi satu penipuan. Suaminya bukan sahaja curang tetapi juga mempunyai motif tersembunyi. Jadi, dia mendapat bantuan daripada Zhang Xiuqi, seorang pengesan persendirian, untuk membalas balik suaminya, tetapi Zhou Ping mendedahkan bahawa dia telah menipunya dengan Zhang Xiuqi setahun yang lalu. Kemalangan kereta menyebabkan dia kehilangan sebahagian daripada ingatannya. Tetapi mengapa Zhang Xiuqi mendekatinya dan menyembunyikan identitinya? Liu Zixin terperangkap dalam kabus tebal...