Transcend Evolution
Kisah ini mengikuti Ming He, seorang pemuda yang kuasa istimewanya yang dianggap “tidak berguna” berubah menjadi entiti khas bernama Dependent Spirit selepas bertembung dengan meteorit “Dewi”, lalu mencetuskan rangkaian pengembaraan dan krisis yang mendebarkan.