Warm Time With You
Ia mengisahkan Wu Jiaojiao, seorang kurator wanita dari rumah seni mempertahankan diri, yang mengendalikan dewan seni mempertahankan diri yang ditinggalkan oleh ibu bapanya dan menjaga anak-anak yang ditinggalkan oleh kakaknya yang hilang kerana kemalangan. Walaupun hidupnya tandus, kegembiraan yang dibawa dengan membesarkan anak-anaknya mengimbangi kerja keras dan keletihan; protagonis lelaki Qi Mo, walaupun dari keluarga kaya, tidak pernah menikmati kemesraan keluarganya, untuk memenangi pengiktirafan keluarganya. Sesekali terikat ke dewan seni mempertahankan diri Wu Jiaojiao, terdapat kisah tawa dan kemesraan.