Secrets of the Haunted Manor
Pada era Republik, Jiang Huai dan Xun Ge membentuk kumpulan pencerita. Mereka secara tidak sengaja menemui rumah berhantu yang dihuni manusia pada siang hari dan roh pada malam hari. Jiang Huai diculik untuk dijadikan pasangan dalam perkahwinan roh. Bersama detektif wanita Mu Ying, mereka menyiasat pelbagai kes misteri termasuk perkahwinan Raja Neraka, harta karun ghaib, patung pembunuh, roh bunga, serangan lampu gantung dan kutukan telaga lama.