Culinary Vendetta
Demi berkahwin ke dalam Kediaman Jeneral Agung, Puteri Mingzhu merancang kejatuhan keluarga Su Qianqian. Bertekad untuk membalas dendam, Su Qianqian turut memasuki kediaman tersebut bersama Mingzhu, di mana mereka bertarung dengan kecerdikan. Dengan bantuan Jeneral Muda Chu Junyao, Su Qianqian akhirnya berjaya membalas dendam dan memikat hati semua orang dengan kemahiran memasaknya yang luar biasa.