Sword Art Online S1
Kazuto Kirigaya, nicknamed "Kirito," is among the lucky few enthusiasts who get their hands on the first shipment of the game. He logs in to find himself, with ten-thousand others, in the scenic and elaborate world of Aincrad, one full of fantastic medieval weapons and gruesome monsters. However, in a cruel turn of events, the players soon realize they cannot log out; the game's creator has trapped them in his new world until they complete all one hundred levels of the game.