My Star
Tuan muda Gu Linxing yang sentiasa angkuh dan dominan bertemu secara kebetulan dengan pembantu pengajar universiti yang gigih dan berhati baik, Chen Sinan. Gu Linxing, yang sedang malang, terpaksa menandatangani perjanjian perkongsiannya, dan kedua-dua mereka memulakan kehidupan manis bersama-sama. Walau bagaimanapun, persaingan dalam keluarga Gu semakin memanaskan situasi. Menghadapi desas-desus dan rayuan wang, pilihan apakah yang akan Gu Linxing dan Chen Sinan buat?