Twilight
Liu Xia, seorang kaunselor psikologi, berjaya menggunakan pengetahuan psikologinya untuk menyelamatkan seorang lelaki yang cuba melompat dari bangunan, yang kemudian mendorongnya untuk menubuhkan studionya sendiri untuk membantu lebih ramai orang. Qi Lianshan, seorang penulis skrip yang memfokuskan untuk mengadaptasi novel misteri psikologinya menjadi skrip drama, menyaksikan keseluruhan adegan dan menjemput Liu Xia untuk memberi nasihat profesional kepada skripnya. Liu Xia juga bekerjasama dengan Shen Qin untuk membangunkan sistem ujian psikologi AI, yang membantu kanak-kanak dan kebajikan masyarakat. Liu Xia dan Qi Lianshan bersama-sama mengabdikan diri mereka untuk tujuan menjaga kebajikan mental awam dan kedua-duanya jatuh cinta antara satu sama lain.