Demon Imperial Concubine
Zhuang Li, selepas melahirkan anak lelaki maharaja, difitnah oleh Selir Li dan Selir Rong sehingga anaknya terkorban. Berpura-pura gila, dia mengasah kemahirannya dan kembali mendapat perhatian maharaja, perlahan-lahan membongkar rancangan musuhnya dan memastikan mereka dihukum. Apabila mendapati permaisuri adalah dalang sebenar, dia bertindak bijak, menyebabkan permaisuri menerima balasan setimpal. Zhuang Li akhirnya menjadi Permaisuri Janda dan membimbing anak lelakinya naik takhta.