Once We Get Married
Pembeli barangan fesyen, Gu Xixi telah menyeludup ke jamuan berkelas tinggi untuk membantu pelanggannya membeli gaun pengantin mewah. Dia telah berkenal dengan Presiden Yin Sichen kerana penipuan yang berturut-urut dan terpaksa menjadi isteri Yin Sichen selama tiga bulan kerana suatu kontrak perkahwinan. Presiden yang bercinta buat kali pertama bertemu dengan penipu yang licik telah memulakan persaingan dalam percintaan yang sengit. Setelah melalui pelbagai dugaan, Yin Sichen membantu Gu Xixi merealisasikan impiannya sebagai seorang pereka. Gu Xixi telah mencipta jenama pakaian sendiri dan menjadi seorang wanita cemerlang yang setanding Yin Sichen...