A-TEEN S2
Ha Na' and her friends are now in the third grade. The only time they can gather is lunchtime, but they still manage to enjoy their school life diligently. One day, there came a transfer student in Ha na's class. This transfer student brings a strange wave to friendship and the love relationship.