Imperfect The Series S2
Menyambung cerita musim pertama apabila Dika berhenti bekerja di luar kota dan kembali menetap di rumah serta cuba membina kerjayanya sebagai jurugambar. Maria kini mula bekerja dan menyesuaikan diri sebagai pekerja di kedai tudung dan hubungannya dengan Bima masih tergantung. Tiba-tiba muncul seorang lagi lelaki yang sedang memerhatikannya. Kita juga akan melihat perincian perjuangan Neti mencari pekerjaan baharu selain daripada menjadi jurusolek, Endah yang semakin meminati K-Pop dan melihat bagaimana Prita menyayangi ayah dan adiknya dengan cara luar biasa.