Blooming Days
Ia berlaku di wilayah Putera An ,Quliang, seorang wanita luar biasa, Luo Qinglian yang sangat mirip dengan mendiang puteri, terjerat dalam perebutan kuasa di kalangan anak-anak putera raja. Dia akhirnya menjadi gundik kepada anak lelaki ketiga, He Lianxin. Pada mulanya, Qinglian cuba melarikan diri, tetapi ketika dia melalui pasang surut kehidupan dengan Lianxin, dia terharu dengan belas kasihannya terhadap orang ramai. Qinglian memutuskan untuk tinggal di sisinya dan membantunya untuk merealisasikan cita-citanya.