Girls' Secrets
Cerita ini mengisahkan tentang dua gadis yang saling iri hati kerana perbezaan identiti dan latar belakang, tetapi selepas bertukar jiwa, mereka masing-masing menemui kecemerlangan mereka sendiri dan memahami semula nilai mereka sendiri.