Fervent Kiss
Selepas kemalangan kereta, Shen Hanxing mendapati bahawa kekasihnya, He Chen, telah disamar oleh abang kembarnya, He Can. Bertekad untuk merungkai kebenaran, dia berpura-pura bertunang dengan bapa saudara He Chen, Zhong Sihui, untuk mendekati He Can. Namun, apabila siasatan semakin mendalam dan hubungan mereka semakin rapat, Shen Hanxing mula menyedari bahawa lelaki di sisinya mungkin sebenarnya adalah He Chen yang sebenar!