Soft-Hearted God
Dewa jahat Ye Zhao jatuh cinta hingga terjerumus ke dunia manusia, manakala Puteri Empayar Chu Xihe menyimpan rahsia kembar. Mereka berdua bersaing dalam kasih dan dendam yang mendalam. Dari cinta pandang pertama hingga benci sampai ke tulang, permainan cinta sejati merentas zaman ini terdedah di tengah-gara obsesi dewa, tanggungjawab keluarga dan negara.