Thousands of Years of Love
Watak utama, Feng Ruoyao, seekor phoenix dan pemerintah alam iblis, jatuh cinta pada Immortal Lord Mo Chenyuan pada pandangan pertama. Dia memaksa dia untuk berkahwin dengannya di alam iblis. Walaupun Mo Chenyuan telah lama memendam perasaan terhadap Feng Ruoyao, dia dengan bijak menggunakan tipu daya Feng Ruoyao untuk pulih dari kecederaan yang disebabkan oleh abangnya. Walaupun mereka kelihatan sebagai musuh, cinta mereka adalah timbal balik. Mereka menangani rintangan, mengendalikan hubungan mereka, menyeberangi jurang antara yang abadi dan iblis, akhirnya mereka bersama.