The Prince's Body Gets Swapped
Kemalangan kilat menyebabkan Putera Qinghe, Xiao Xun, dan Puterinya Lu Xuanji bertukar jiwa. Pada masa lalu, Xiao Xun memusnahkan janin Lu Xuanji demi gundiknya dan juga membunuh abangnya. Kini setelah kedua-duanya bertukar jiwa, Xiao Xun, yang mempunyai jiwa Lu Xuanji di dalam, telah mengubah gayanya dahulu. Dia bukan sahaja melawat rumah pelacuran tetapi juga cemerlang dalam pertempuran dan seni mempertahankan diri. Namun, apabila rahsia Putera itu beransur-ansur muncul, konspirasi apakah yang menanti mereka?