Forensic JD
Drama ini memaparkan kisah seorang forensik wanita, JD Song Anyan, menggunakan petunjuk yang dia dapat daripada "Institut Penyahkodan Punca Kematian" dan membantu polis menyelesaikan kes-kes misteri. Pada masa yang sama, dia cuba mencari tahu apa yang berlaku kepada kes kematian bapanya bersama-sama dengan gadis yang misteri, Lin Xiaomei, dan pegawai yang bersemangat, Liu Zhinming. JD Song Anyan adalar penyakit HSP, otaknya sangat sensitif untuk menerima semua maklumat setiap hari. Walaupun dia tidak menanggung tekanan daripadanya, dia dapat menyelesaikan kes dengan maklumat-maklumat yang diterima.