CLASSROOM OF THE ELITE 2
Tokyo Metropolitan Advanced Nurturing High seems like paradise with high success rates and monthly points, but only top students thrive. Kiyotaka, in Class D, teams up with Suzune to reach Class A. After a survival test, a new exam stirs distrust—can they uncover the truth and overcome the chaos?