Seorang gadis moden bernama Cheng Suyue, dengan banyak idea perniagaan yang pelik, secara tidak sengaja memasuki bar Ye Shiyi yang misteri dan diangkut ke dalam permainan SIM 'Mogul of Wild Wolf City.' Cheng Suyue menjalankan perniagaannya dengan cemerlang dan bertemu dengan doktor Zhu Shizhen. Kedua-duanya mencetuskan cinta romantis dan bekerjasama untuk melindungi keamanan Kota Serigala Liar.