Married
Disebabkan kemalangan baru-baru ini, peguam Ning Yue secara beransur-ansur menyedari bahawa kehidupan perkahwinannya yang pernah kelihatan stabil dan bahagia sebenarnya adalah rangkaian pembohongan dan kawalan yang dibina oleh suaminya, Hu Cheng. Apabila kebenaran mula muncul, Ning Yue enggan duduk diam.