Orange Soda
Gadis bandar Zhou Yu dan budak sekolah simpanan, Yan Ci adalah kekasih zaman kanak-kanak. Mereka menjadi kawan dengan budak kaya Cheng Yuzhou, yang datang ke bandar untuk bersiap sedia peperiksaan kemasukan kolej, tetapi nasib memisahkan mereka, dan percintaan muda mereka hilang. Bertahun-tahun kemudian, mereka bertiga bersatu semula di pekan kecil dan perasaan mereka terhadap satu sama lain berkobar semula.