Royal Upstart
Satu insiden mengejutkan membuatkan Xiao Ning merentas jiwa ke Dinasti Dajing dan menjadi menantu keluarga Su. Dengan kepakaran dalam seni teh dan wain kuno, dia menarik perhatian orang ramai. Dia menerbitkan akhbar, mengumpulkan bakat, dan membantu puteri menguasai politik istana. Berdepan penghinaan pedagang wanita dan bekas isteri, dia tenang merencana, menggunakan perniagaan sebagai senjata mematahkan prejudis, lalu menulis kisah kebangkitan luar biasa.