Ending Again
One year ago, In Yeong got dumped unilaterally by her boyfriend who was for 8 years. Then, she decided not to get married. She starts to look for a relationship with someone after having a night together. ​She puts all her effort to get a job, and finally, an opportunity to work with an illustrator, who she liked, came to her. "Her ex-boyfriend, why are you here?" She found out that the illustrator was her ex who left her and went to the US for college. What made it worse is that she lost all of her home deposits borrowed from her parents by real estate fraud. She heard about the newlywed loan, and went like "Should I just do a contract marriage?